Korullia

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Kesäisen sadepäivän sieni. [4 OTT]

::Tatti:kaulakoru:omenapuuta::





Lähettänyt Lillu klo 16.30 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Arkistooo..

  • ►  2015 (3)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2013 (7)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ▼  kesäkuuta (1)
      • Kesäisen sadepäivän sieni. [4 OTT]
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ►  2012 (6)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  elokuuta (4)

Markus Lilja

Lillu
Koruja sekä taiteellista näkemystäni.
Tarkastele profiilia
Teema: Mieletön malli. Sisällön tarjoaa Blogger.