Korullia

perjantai 23. marraskuuta 2012

Kynäilyä..

8-9h :)

8h45min. 

Lähettänyt Lillu klo 7.01
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Arkistooo..

  • ►  2015 (3)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2013 (7)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ▼  2012 (6)
    • ▼  marraskuuta (1)
      • Kynäilyä..
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  elokuuta (4)

Markus Lilja

Lillu
Koruja sekä taiteellista näkemystäni.
Tarkastele profiilia
Teema: Mieletön malli. Sisällön tarjoaa Blogger.